اخبار

همه چیز درباره نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران

نمایشگاه کتاب 1403 تهران

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی در ایران است که هر ساله در ماه اردیبهشت برگزار می‌شود. این نمایشگاه به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و امکان خرید کتاب برای علاقه‌مندان در هر دو حالت فیزیکی و آنلاین فراهم می‌شود.

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران:

تاریخ برگزاری: از نوزدهم اردیبهشت ماه تا بیست و نهم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰3.

مکان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳:

محل برگزاری: مصلای امام خمینی (ره) در تهران.

ساعت کاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران:

ساعت شروع: صبح ساعت ۱۰:۰۰
ساعت پایان: شب ساعت ۸:۰۰

خرید از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳:

در ویدیوی زیر، نحوه ثبت سفارش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را نشان میدهیم.

خرید حضوری: امکان خرید کتاب به صورت فیزیکی و حضوری در نمایشگاه وجود دارد. در هر غرفه، کارتخوان وجود دارد تا بازدیدکنندگان بتوانند از این طریق هزینه خرید کتاب را پرداخت کنند. البته امکان خرید با پول نقد نیز وجود دارد.
خرید آنلاین: بخش مجازی نمایشگاه کتاب نیز در سامانه book.icfi.ir امکان خرید برای علاقه‌مندان به کتاب را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فراهم می‌کند. در این بخش، هر ناشر ملزم است آثار منتشر شده از سال ۱۳۹۹ به بعد خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. همچنین، از بن کارت تخفیف نیز می‌توان در خرید آنلاین استفاده کرد.

روش‌های خرید:

برای خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران، می‌توان به دو شیوه حضوری و غیرحضوری (مجازی) اقدام کرد. اما باید توجه داشت که امکان استفاده از بن کارت تخفیف در خرید حضوری وجود ندارد.

نمایشگاه مجازی:

بخش مجازی نمایشگاه کتاب بین المللی تهران برای آن دسته از افرادی که فهرست کتاب‌های مدنظر خود را از قبل تهیه کرده‌اند، گزینه بسیار مناسبی است. در خرید به شیوه مجازی از نمایشگاه کتاب تهران می‌توان از بن‌کارت تخفیف استفاده کرد. همه ناشران شرکت‌کننده می‌توانند با ثبت‌نام در سایت نمایشگاه مجازی (book.icfi.ir) و در قسمت پنل ناشران و کتاب فروشی‌ها برای هر اثر خود یک صفحه اختصاصی ایجاد کنند و خریداران می‌توانند از این درگاه هزینه کتاب خریداری شده را پرداخت کنند.

چگونه از بن تخفیف نمایشگاه کتاب تهران سال 1403 استفاده کنیم؟

برای استفاده از بن تخفیف نمایشگاه کتاب تهران سال 1403، می‌توانید به سامانه ثبت نام بن کتاب مراجعه کنید. در این سامانه، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب می‌توانند علاوه بر تخفیف‌هایی که ناشران در نمایشگاه ارائه می‌دهند، از اعتبار خرید کتاب نیز بهره‌مند شوند.

برای ثبت نام و استفاده از بن تخفیف نمایشگاه کتاب تهران سال 1403، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ورود به سامانه: به سایت سامانه ثبت نام بن کتاب مراجعه کنید.
  • ثبت نام: در صفحه اصلی سامانه، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کنید.
  • انتخاب نوع بن: در مرحله بعد، نوع بن تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید (مثلاً بن تخفیف برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان یا طلاب).
  • تایید اطلاعات: پس از انتخاب نوع بن، اطلاعات خود را بررسی کنید و در صورت صحیح بودن، آن را تایید کنید.
  • دریافت بن: پس از تایید اطلاعات، بن تخفیف شما صادر خواهد شد و می‌توانید از آن در نمایشگاه کتاب تهران سال 1403 استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *